Rosa Sløyfe-aksjonen

Vårt mål med deltagelse i Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft, samt å støtte brystkreftforskning.

Rosa Sløyfe-aksjonen

Dette synes vi i PÅHÅRET er en flott sak og naturlig for oss å engasjere oss i. Vi er en kvinnedominert bedrift og en stor andel av våre kunder er kvinner. Derfor har vi valgt å engasjere oss hver oktober i Rosa sløyfe-aksjonen. Vi deltar på ulikt vis, alle ansatte får hver sin Rosa-sløyfe som vi bruker i hele oktober måned, i tillegg eksponerer og selger vi ghd Pink-edition som støtter aksjonen gjennom bidrag per solgte stylingjern. Et annet bidrag er at vi kårer den mest aktive instagramkontoen, hvor vinneren får 5.000,-  som doneres til Rosa sløyfe- aksjonen.

Et annet populært bidrag er å delta i Rosa sløyfe-løpet. Her dekker bedriften halve påmeldingen, mens den enkelte selv betaler den andre halvdelen.

Bonusen ved dette bidraget er å få delta i det meget stemningsfulle løpet. Det er skikkelig gøy og stadig flere av våre medarbeidere ønsker å være med!